Design plastových karet

Plastové karty bývají nejčastěji navrhovány samotnými klienty, ale pokud takový klient neví, jak vytvořit grafický návrh, pomůžeme vám i v tomto směru. Pochopitelně, že karta je pak poněkud dražší, což platí také pro speciální grafické prvky. Každý takový prvek značí navýšení ceny, nicméně klienti, kteří požadují skutečnou originalitu, se nemusí inovací bát. Design plastových karet může být vlastně nekonečně pestrý a tím pádem i přesně na míru zákazníkovi.

Uveďme si zde pár zajímavých příkladů designů, které by mohly být velmi výstižné pro určité podnikatelské či například informativní účely.

Design plastových karet

Design pro obchody a řetězce

Obchody a řetězce využívají designové plastové karty s potiskem poměrně běžně. Většinou o nich hovoříme jako o zákaznických, věrnostních nebo VIP kartách a dají se využívat k prezentaci produktů, ale především mají sloužit k posílení věrnosti zákazníka vůči prodejci. Vhodným designem obchodu je reklama na produkt, takže by na kartě měla být fotografie zboží, které váš obchod vystihuje. Samozřejmě by neměly chybět kontaktní informace a další informace pro zákazníka, například otevírací doba. Logo obchodu nebo řetězce by pak mělo být samozřejmostí. Obchody zaměřené na určitou luxusní značku většinou volí matnou laminaci a stříbrné, či zlaté logo, což má v celkovém efektu velmi luxusní výraz.

Pro výrobce

Výrobci nejrůznějších produktů by mohli použít u svých karet poněkud techničtější informace a výstižný design. Klidně by se mohlo jednat pouze o graficky povedené ztvárnění firemního loga, nebo o ukázku z výroby. Fotografie spojené s výrobou se budou skvěle vyjímat na pozadí i jako dominantní grafický prvek. Máte-li více výrobků, můžete si nechat vyrobit karty s více designy.

Design plastových karet

Pro jednorázové akce

Propagace jednorázových kulturních, společenských i jiných událostí s plastovými kartami je považována za vysoce efektivní. Abyste pak oslovili co nejvíce zúčastněných. Zvolte si vyzývavý a pestrobarevný design ve spojení s výrazným a vtipným textem. Oslovíte-li co nejvíce zákazníku, většina si vás díky výraznému designu karty zapamatuje.

Jednodušší grafika institucí

Design plastových karet, které využívají úřady a instituce, tedy často nekomerční společnosti, může být již mnohem decentnější, hlavní důraz je kladen na kontakty a popis služeb, které instituce nabízí. Plastová karta by zde měla splnit svůj účel, a proto může být vybavena také čipem.

Ordinace, služby a sportovní areály

Snad nejvíce se můžete v designu plastových karet „vyřádit“, vlastníte-li veterinární ordinaci, kadeřnictví, jump park apod. Plastová karta, jakožto zmenšenina billboardu bude s fotkou například chameleona nebo výstředního účesu, v lidech vyvolávat údiv a to je právě to, co si zapamatují. Fantazii se zde meze nekladou, čím barevnější, tím lepší.

Závěrem

I na malém kousku marketingové plochy se toho dá mnoho říci. Chce to jen popustit uzdu fantazii, s čímž vám rádi pomůžeme.